Sunday, January 20, 2013

assalammualaikum,

Ya Allah S.W.T  aku berlindung daripada MU...


Syaitan telah berjanji kepada Allah swt yang dia ini akan menggangu dan menyesatkan manusia sehingga hari kiamat.Apakan pentingnya amal ibadah kita kepada Allah swt pada setiap hari???Kerana dengan amal ibadah inilah yang boleh menjadikan kita lebih dekat denganNya...Kerana Apapun Tuhan yang ada dimuka bumi ini semua tidak boleh dipercayai...Hanya Allah yang wajib diyakini,disembah dan dipercayai. Allah adalah satu-satunya tuhan yang layak disembah bukan yang selain Allah.Manusia yang mempercayai perkara2 yang tidak benar ini adalah manusia yang tidak yakin dengan ketentuan Allah swt...iaitu dipanggil juga melanggar takdir..Apa itu takdir?Takdir ialah ketentuan qada' dan qadar Allah swt kepada setiap manusia...sama ada Ajal maut,jodoh,rupa,bentuk,sakit,rezeki, Semua itu datangnya dari Allah dan wajib redha dan mempercayainya.

 

ya allah... kami perlukan kekuatan daripada mu ya Allah...  untuk melawan gangguan daripada jin, syaitan dan iblis... lindungi kami ya Allah.... 

lindungi  diri kami Ya Allah....






DOA PENDINDING DIRI DARI SIHIR DAN ILMU HITAM



بسم الله الرحمن الرحيم
  
Maksudnya:''Rasul telah beriman kepada Al-quran yang diturunkan kepadanya dari TuhanNya, Demikian pula orang-orang yang beriman.Semuanya beriman kepada Allah,Malaikat-malaikat-Nya, Kitab-kitab-Nya dan Rasul-rasul-Nya (Mereka mengatakan): " kami tidak membeda-bedakan antara seseorang pun (dengan yang lain) dari rasul-rasul-Nya", dan mereka mengatakan:" kami dengar dan kami taat", (mereka berdoa): "Ampunilah kami ya Tuhan kami dan kepada engkaulah tempat kami kembali'' (285)

Maksudnya:"Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya.Ia mendapat pahala (dari kebajikan) yang diusahakannya dan ia mendapat siksa (dari kejahatan) yang dikerjakannya. (Mereka berdoa): " Ya Tuhan kami, janganlah engkau hukum kami jika kami lupa atau tersalah. Ya Tuhan kami janganlah engkau bebankan kami beban yang berat sebagaimana engkau bebankan orang-rang yang sebelum kami. Ya Tuhan kami, janganlah engkau pikulkan kepada kami apa yangkami tak sanggup memikulnya. Beri maaflah kami; ampunilah kami; dan rahmatilah kami. Engkaulah penolong kami, maka tolonglah kamiterhadap kaum yang kafir" (286)


                       ************************************************************

Ilmu dari iblis hanya akan bertahan sementara kerana Yang Berkuasa keatas segalanya adalah Yang Maha Esa. Pagarlah diri anda dengan zikirullah semuga dilindungi dari Iblis yang dilaknat oleh Allah SWT. Bacalah doa dan surah yang disediakan di dalam Kitab suci Al-Quran yang agung untuk mengelakkan perkara keji ini berlaku.



Astagfirullahalazim........

Astagfirullahalazim........

Astagfirullahalazim........

Astagfirullahalazim........

Astagfirullahalazim........



wanauzubillah himinzalik!!!!!!


Moga doa ini dapat memberi serba sedikit manfaat buat kita semua dan sampai2kanlah kepada mereka yang belum tahu....agar kita sama-sama memperolehi keredhaanNya.....


InsyaAllah....Amin Ya Rahman Ya Rahim =)

No comments:

Post a Comment